måndag 30 mars 2009

Musikfoto 11 - Detta sjunger jag i duschen/bilen.

Jag kommer in lite sent denna gången.
Jag hade faktiskt inte tänkt vara med.
Av två anledningar.

Dels brukar jag inte sjunga. Vare sig i duschen eller i bilen. De enda gångerna jag tar ton är när jag tittar på ett musikprogram på teve eller lyssnar på musik.
Dels har jag inte kunnat lägga till egna foton, som några kommenterade förra veckan. Min dator kraschade för en tid sen. Jag har varken haft ork eller tid att leta fram alla bilder igen. Förrän nu.

Nåja, jag satt och funderade igår kväll. Visst blir det väl en truddelutt i bilen ibland. Särskilt om solen lyser och det är vackert väder. Har jag dessutom inte huvudvärk, finns ju ingen anledning att INTE sjunga.

Då jag är mycket fotbollstokig, blir det oftast kampsånger som svadar ut ur min mun. Det alterneras mellan två och ajg kan inte välja mellan dem. Jag måste lägga upp dem båda.

Som originalbidrag blir det MAIFs (Mjällby AIF) lite äldre version, som fortfarande håller och gör mig väldigt glad.

Håll till godo och sjung med. Kom gärna till Strandvallen den 19/4, då det är hemmapremiär för säsongen.

Strax kommer min bonus

Tills vi ses igen... KRAMEN!

Inga kommentarer: